ملايرپرس | malayerpress.com



نامه ای به طلبه سیرجانی
كد مطلب : 69

طلبه ی سیرجــــانی در پیامی خطاب به بسیجیان و نیروهای حزب اللهی و بچه هیاتی ها:(فقط یادتان باشد ما را تنها گذاشتید.)
سال 89 برای اولین بار در حرم شاه عبدالعظیم حسینی خدمت طلبه سیرجانی رسیدم در ضلع جنوبی حرم چادر زده بود و در آن سرما از امکانات اولیه زندگی محروم بود واقعا سخت بود آن 1 ساعتی را که آنجا بودم دستم را از فرط سرما نمی توانستم تکان بدهم و ازآنجایی که از جاهای مختلف نیز به ما تذکر داده بودند که حق ملاقات با ایشان را ندارید هر لحظه هم می ترسیدم که الان ماموارنی از سر برسند و جلسه را به هم بزنند!
آخر جلسه ایشان یک طوماری که از پیشاماده شده بود را از ما خواستند امضا بزنیم, بعضی از دانشجویان تمکین کردند ازامضا زدند (یاد طومارهایی افتادم که گاهی اوقات علیه یک سری از عملکردهای جاسبی جمع میشد, فرداش دانشجوی عدالتخواه باید از اول می نشست و برای کنکور مجدد در دانشگاهی غیر از دانشگاه ازاد از اسلام خودش را آماده می کرد, این حالت برای چند تن از فرزندان نمایندگان مجلس هم به علت موضع گیری پدرشان اتفاق افتاده بود) که ناگاه طلبه سیرجانی جمله ای را گفت که بند بند وجودم را لرزاند، گفت فردا نمی توانید بگوید ندای هل من ناصر ینصرنی من را نشنیده اید؟؟
چه کنیم طلبه سیرجانی چه کنیم؛
که توهین به یک خاندان معزز که ازعاملین اصلی فتنه بودند 8 ماه زندان دارد ولی عمل کردن علیه امنیت ملی 6ماه زندان دارد آن هم بعد از گرو گذاشتن ریش های اغشته به خون منافقین حاج سعید.
که اخلال امنیت ملی و تاراج بیت المال و هزار کار دیگر نتیجه اش یک وثیقه 10میلیاردی می شود، تا دوباره بروند و جمع شوند و دوباره کمیته صیانت از آرا را این بار با اسم انتخابات آزاد طراحی کنند و بعد به خون شهیدان 8 ماه جنگ نرم وکمیسیون 90 مجلس بخندند.
که هنوز فتنه گران، قاتلین جوانان مردم با گذشت قریب به 4سال هنوز راست راست می چرخند و در سر همچنان سودای براندازی نظام را دارند.
که وزارت فرهنگ و ارشاد هنوز نتوانسته با بازیگرانی که در فستیوال های خارجی کشف حجاب کرده تا عقاید 70 میلیون را به سخره بگیرند علی رغم پیگیری بسیجیان هیچ برخوردی نکرده!
چه کنیم که وقتی خط قرمز رئیس جمهور به جای اینکه مردمش باشند می شود کابینه اش!
که جرم تو شاید تنها در نحوه ی اعتراضت بوده ولی کجاین عاملین پیاده روی سکوت بعد از انتخابات؟؟کجایند کسانی که دستشان به خون جوانان مردم آغشته شده؟ کجایند هتاکان روزعاشورا؟
که شیخ عبا شکلاتی اصلاحات به راحتی با نامحرم دست داده و بعد ازپخش فیلم آن به گناه بزرگتری یعنی دروغ گفتن برای رد آن متوسل شود، بعد شما انتظار داری چیزی را اصلاح کنی که این ها با عقبه فکری قوی حداقل 8 سال برای آن زحمت کشیدند!
که عضو شورای شهر اسلامی دارالمومنین در تاریخ کشف حجاب رضا خانی، کشف حجاب کرده تا به اسلامی بودن خود پوزخند بزند.
که الان دغدغه یک سری از آقایان تنها با حرص نگاه به پاستور کردن شده.
طلبه سیرجانی چه کنیم که احمدی نژاد 84 مان آرزوست.
طلبه سیرجانی اینان همچون سرطان ریشه داده اند، نظام را ارث پدری خود دانسته و تنها به بهانه چند عکس یادگاری با امام خود را پیرو و مرید آن امام همام دانسته ما را چه به این بزرگان، اینان خون فرزند زهرا را در شیشه کردند سید علی را تنها گذاشته اند اگر اینان در تاریخ بودند ثقیفه، جمل و حکمیت را راه می انداختند.
طلبه سیرجانی شرمنده ایم، شرمنده ایم که هیاهوی زندگی امروزی ما را از زندگی انسانی دور کرده، و به راستی آیا ما اهل کوفه نیستیم؟؟
دو بند از فرمان 8ماده ای حضرت ماه:

با آغاز مبارزه جدي با فساد اقتصادي و مالي يقينا زمزمه ها و به تدريج فريادها و نعره هاي مخالفت با آن بلند خواهد شد . اين مخالفت ها عمدتا از سوي كساني خواهد بود كه از اين اقدام بزرگ متضرر مي شوند و طبيعي است بددلاني كه با سعادت ملت و كشور مخالفند يا ساده دلاني كه از القايات آنان تاثير پذيرفته اند با آنان هم صدا شوند . اين مخالفت ها نبايد در عزم راسخ شما ترديد بيفكند! به مسئولان خير خواه در قواي سه گانه بياموزيد كه تسامح در مبارزه با فساد به نوعي هم دستي با فاسدان و مفسدان است . اعتماد عمومي به دستگاه ها در برخورد با مجرم و متخلف قاطعيت و عدم تزلزل خود را نشان دهد.

در امر مبارزه با فساد نبايد هيچ تبعيضي ديده شود . هيچكس و هيچ نهاد و دستگاهي نبايد استثنا شود . هيچ شخص يا نهاد نمي تواند با عذر انتساب به اين جانب يا ديگر مسئولان كشور خود را از حساب كشي معاف بشمارد با فساد در هر جا و هر مسند بايد برخورد يكسان صورت گيرد





نظر شما
* نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
* متن :