ملايرپرس | malayerpress.com



کشتی ملایر مملو از مفاخر ارزنده است
كد مطلب : 4214

به گزارش ملایر پرس به نقل از ایرنا،ˈرسول منعمˈ افزود: کشتی ملایر مایه افتخار کشورمان در عرصه های بین المللی است و کسب دو مدال المپیک، مدال جهانی و آسیایی نشان از ارزش تلاش ارزنده مربیان، پیشکسوتان و متولیان ورزش کشتی در این شهرستان دارد.

وی در خصوص اختالاف بوجود آمده در این رشته ورزشی در ملایر، بیان داشت: مشکلات ایجاد شده مبنی بر تعطیلی سالن کشتی ˈمسعود مصطفی جوکارˈ به زودی برطرف می شود و از مسوولان اداره ورزش و جوانان این شهرستان خواسته ایم در نشستی با حضور پیشکسوتان و مربیان به این مساله رسیدگی کند.

وی اضافه کرد: کشتی ملایر مملو از مفاخر ارزنده است که هر یک می توانند با تلاش و همدلی به این رشته ورزشی کمک کرده و صدها قهرمان بزرگ نظیر برادران جوکار، صادق گودرزی و بسیاری دیگر از مدال آوران را پرورش بدهند.

منعم اظهار داشت: دستگاه ورزش استان از کشتی ملایر حمایت لازم را داشته و دارد و انتظار داریم تمامی مربیان و پیشکسوتان در سایه اتحاد و همدلی اجازه ایجاد حاشیه ها را نداده و برای پرورش استعدادهای نخبه این شهرستان تلاش همه جانبه داشته باشند.

وی بیان داشت: مشکل تعطیلی سالن کشتی مسعود مصطفی جوکار نیز برطرف شده وانتظار داریم دیگر شاهد اختلاف بین خانواده کشتی این شهرستان نباشیم.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: ملایر یکی از پتانسیل های مهم کشتی در استان همدان است و قطع به یقین مدال های کسب شده توسط قهرمانان ملایر در این رشته در تاریخ ورزش استان همواره می درخشد.

وی با قدردانی از تلاش مربیان سازنده کشتی ملایر گفت: انتظار داریم مربیان سازنده کشتی ملایر در سایه وحدت و همدلی به تلاش خالصانه و خادمانه خود ادامه دهند.





نظر شما
* نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
* متن :