ملايرپرس | malayerpress.com



بخشی از بیمارستان سیف الدوله ملایر افتتاح می شود
كد مطلب : 4257

به گزارش ملایر پرس به نقل از ایرنا حجت الاسلامˈرضا زین العابدینیˈ روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این بیمارستان شامل بخش هایی چون جراحی زنان، مردان، بخش ارتوپد و مجهز به وسایل رفاهی بیماران است.

وی خاطرنشان کرد: این بیمارستان در راستای اجرای نیت واقف شادوران سیدالدوله احداث شده است.

وی از اجرای بیش از 30 مختلف فرهنگی، مذهبی، ورزشی و عمرانی در هفته وقف امسال در این شهرستان خبر داد و بیان داشت: این برنامه ها از 21 دیماه سال جاری به مدت یک هفته با شعارˈهمه واقف باشیمˈ برگزار می شود.

زین العابدینی دیدار با امام جمعه ملایر، عطرافشانی و غبارروبی امامزاده عبدالله(ع) با حضور مردم و مسوولان شهرستان، تجلیل از خانواده های کارکنان اداره اوقاف و دیدار اصحاب وقف با فرماندار ویژه ملایر را از جمله برنامه های هفته وقف برشمرد.

وی ادامه داد: ایستگاه هایˈهمه واقف باشیمˈ در چهار نقطه شهر در امامزاده عبدالله(ع)، مسجد جامع، مسجد امام جعفر صادق(ع) و مدرسه نمونه سیفیه به منظور تشویق مردم در بحث وقف و اطلاع رسانی و بیان عملکرد اداره اوقاف و امور خیریه در هفته وقف راه اندازی می شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر همچنین از افتتاح پروژه تجاری و مسکونی مسجد نبی اکرم(ص) در بلوار 15 خرداد و کلنگ زنی سایت تجاری در مجموعه مسکن مهر این شهرستان در هفته وقف خبر داد.

حجت الاسلام زین العابدینی تجلیل از 96 نفر از پذیرفته شدگان دبیرستان نمونه سیفیه ملایر در کنکور 91-90 برای نخستین بار، با حضور خانواده های آنان از دیگر برنامه ها در هفته وقف عنوان کرد.

وی اضافه کرد: در هفته وقف آیین های مختلف محفل انس با قرآن، مراسم ویژه رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، قرائت زیارت حضرت رسول(ص)، دعای ندبه و مراسم عزاداری امام رضا(ع) در تکیه ابوالفضل(ع) و امامزاده عبدالله(ع) ملایر برگزار می شود.

وی همچنین از برگزاری نشست تخصصی با پزشکان، جمعی از بازاریان، بانوان حوزه علمیه، فرهنگیان و جمعی از دانش آموزان مدرسه نمونه سیفیه و نشست تخصصی در دانشکده علوم قرآنی با رویکرد وقف و ایجاد وقف جدید در هفته وقف خبر داد.

زین العابدینی برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های تنیس و شنا بین کارکنان ادارات، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ملایر و ارایه گزارش عملکرد این اداره در شورای فرهنگ عمومی شهرستان را از دیگر برنامه های هفته وقف برشمرد.

وی تصریح کرد: 63.5 درصد از اراضی شهرستان ملایر موقوفه است که از این نظر جزء هشت شهرستان برتر کشور در زمینه وقف به شمار می رود.





نظر شما
* نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
* متن :