ملايرپرس | malayerpress.com



شناسایی 80 بیمار مبتلا به ایدز در ملایر
كد مطلب : 4709

به گزارش ملایر پرس به نقل از ایسنا،"عباس ساریخانی" ، با اشاره به دهم آذر، روز جهانی ایدز گفت: هر ساله از نهم تا 15 آذر ماه برنامه هایی برای معرفی ایدز و جلوگیری از ابتلا به این بیماری در سطح استان برگزار می شود.

وی یادآور شد: از 80 نفر مبتلا به ایدز در ملایر، 29 نفر وارد مرحله ایدز شده اند و تاکنون 26 نفر در اثر این بیماری از دنیا رفته اند.

ساریخانی ادامه داد: 17 نفر از افرادی که وارد بیماری ایدز شده اند، در حال حاضر در واحد کلینیک مثلثی ملایر تحت درمان قرار گرفته اند.

وی از ارائه مشاوره و درمان رایگان بیماران مبتلا به ایدز در این مرکز خبر داد و افزود: این مرکز که روبروی تکیه امام رضا(ع) شهر ملایر واقع شده، تمامی خدمات مربوط به مراحل اولیه تا درمان نهایی را به این بیماران ارائه می کند.

سرپرست مرکز بهداشت و درمان ملایر اظهار کرد: مرکز کلینیک مثلثی پس از انجام آزمایش های اولیه از فرد و تشخیص بیماری وی، درمان را به صورت دوره ای آغاز کرده و داروها به صورت رایگان در اختیار بیماران گذاشته می شود.

وی تصریح کرد: این مرکز هیچگونه محدودیت و مشکلی برای ارائه خدماتی چون مشاوره، درمان و دارو به بیماران ندارد و از کلیه مراجعین به این واحد استقبال می کنیم.





نظر شما
* نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
* متن :