ملايرپرس | malayerpress.com



فتنه‌گران دنبال راه نفوذی برای حضور در صحنه هستند
كد مطلب : 4750

 به گزارش ملایر پرس به نقل از فارس،احمد آریایی‌نژاد  با اشاره به حماسه بزرگ 9 دی و لزوم بزرگداشت آن اظهار داشت: مردم در این روز ضمن نشان دادن بصیرت خود، زمینه تثبیت انقلاب اسلامی و استمرار حیات آن را فراهم کردند.

وی افزود: مردم در حماسه 9 دی بار دیگر با ولایت بیعت بستند و نشان دادند که هرگز ولی فقیه را تنها نخواهند گذاشت.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صبر و دوراندیشی مردم ایران گفت: مردم، هیچ گاه فتنه 88 و خیانت عوامل آن را فراموش نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه سکوت مردم در قبال آنان ناشی از فراموشی مسئله خیانت سران فتنه نیست، تأکید کرد: مردم همواره تابع ولایت بوده و دستورات ایشان را مورد توجه قرار داده‌اند.

آریایی‌نژاد با اشاره به این مطلب که اهالی فتنه و مدافعان آنان فکر می‌کنند زرنگ هستند، ادامه داد: آنان با طرح مباحثی مبنی بر اینکه جریان سال 88 سوء تفاهمی بیش نبوده، تنها به دنبال تطهیر چهره خود هستند.

وی گفت: فتنه‌گران برای فتنه‌گری و حضور دوباره خود در صحنه دنبال راه نفوذ هستند که باید هوشیار و آگاه بود.

نماینده مردم ملایر در مجلس خروج انقلاب اسلامی از مسیر اصلی خود را از اهداف جریان فتنه دانست و ابراز کرد: این هدف با هوشیاری و بصیرت ملت و تبعیت از ولی فقیه به بار ننشست.

وی در ادامه با بیان اینکه باید همیشه تابع ولایت بود، افزود: سلایق سیاسی مختلف در کشور باید زیر چتر ولایت فقیه و نظام نقش‌آفرینی کنند.

آریایی‌نژاد با بیان اینکه باید برای پیشرفت نظام اسلامی تلاش کرد، ابراز داشت: برخی از احزاب با دعوای چپ و راست، نیروهای ارزشی انقلاب را به خاطر کسب قدرت مثله مثله می‌کنند که این روش اصلاً به نفع نظام نبوده و نیست.





نظر شما
* نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
* متن :