ملايرپرس | malayerpress.com



شهردار ملایر کارت قرمز گرفت
كد مطلب : 4767

به گزارش ملایر پرس به نقل از ایرنا،رییس شورای اسلامی شهرملایر اظهار داشت: به دنبال عدم حضور شهردار ملایر در جلسه شورای شهر و پاسخگویی به سوالات اعضای شورا، علیرضا امامی استیضاح شد.

محمدرضا تیموری اظهار داشت: طرح سوال کتبی از شهردار با هشت امضاء اعضای شورای شهر به شهردار ابلاغ شد که وی باید در مدت 10 روز در صحن شورا حضور پیدا می کرد و به سوالات پاسخ می داد.

وی ادامه داد: شهردار ملایر در مدت قانونی در شورا حضور نیافت و طبق ماده 73 قانون شهرداری ها، طرح استیضاح در تاریخ نهم دی به وی ابلاغ شد.

تیموری گفت: در نهایت به دلیل عدم تعامل و حضور شهردار ملایر در شورای شهر جهت پاسخگویی به سوالات و حل مشکلات مردم، جلسه استیضاح برگزار شد.

وی اظهار داشت: عصر روز یکشنبه در جلسه 154 شورای اسلامی شهر ملایر، با 9 رأی موافق و دو رأی مخالف،ˈعلیرضا امامیˈ برکنار وˈغلامرضا کرمیˈ به عنوان سرپرست جدید شهرداری این شهر انتخاب شد.

تیموری ضمن تقدیر از زحمات و تلاش بی دریغ شهردار ملایر در مدت هفت سال اضافه کرد: دکتر امامی در دور سوم شورای اسلامی شهر ملایر خدمات بزرگی را در سمت شهرداری در حوزه عمران و آبادانی این شهر انجام داده است.





نظر شما
* نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
* متن :