ملايرپرس | malayerpress.com



تصادف مرگبار در ملایر هفت کشته و 11 زخمی برجای گذاشت
كد مطلب : 4955

به گزارش ملاير پرس به نقل از ايرنا،سرهنگˈشعبان ترک نیاˈ روز پنجشنبه افزود: بر اساس اعلام پاسگاه انتظامی آورزمان، شامگاه چهارشنبه یک فقره تصادف فوتی در محور آورزمان - ملایر بین یک دستگاه تریلی و یک دستگاه مینی بوس روز گذشته رخ داد.

وی اظهار کرد: متاسفانه به علت شدت برخورد هر دو وسیله نقلیه، راننده هر دو خودرو و تعداد سه نفر از سرنشینان وسیله نقلیه مینی بوس در دم فوت کردند.

وی ادامه داد: در همین رابطه با همکاری ادارات امدادی بلافاصله مجروحان به بیمارستان منتقل شدند که به علت شدت جراحات وارده، دو نفر از مجروحان نیز در بیمارستان فوت کردند.

ترک نیا علت وقوع این حادثه مرگبار را طبق بررسی کارشناس پلیس راه، بی احتیاطی و انحراف به چپ خودروی تریلی اعلام کرد.

وی افزود: محور ملایر-آورزمان یکی از نقاط حادثه خیز شهرستان است که در کنار اقدامات بازدارنده پلیس، نیاز به تقویت اقداماتی چون افزایش نصب تابلوهای هشدار دهنده، رسیدگی و اصلاح وضعیت نقاط حادثه خیز و تعریض جاده این محور دارد.

سرهنگ ترک نیا بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و راهنمایی از سوی رانندگان گفت: برای باور سازی برای نهادینه شدن فرهنگ رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی نیاز به یک عزم ملی و تشویق رانندگان در جهت نیل به فرهنگ نظم و قانون در حین رانندگی بیش از پیش احساس می شود، چراکه آثار و زیان های ناشی از اینگونه حوادث دلخراش جبران ناپذیر است.





نظر شما
* نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
* متن :