ملايرپرس | malayerpress.com



دانشگاه آزاد ملایر میزبان شهدای گمنام می‌شود
كد مطلب : 4997

به گزارش ملاير پرس به نقل از فارس، محمدجواد زمردیان با اشاره به اینکه دانشگاهیان دانشگاه آزاد ملایر در ماه محرم میزبان شهدای گمنام هستند، اظهار کرد: ستاد هماهنگی برگزاری این مراسم در دانشگاه آزاد ملایر به ریاست رئیس دانشگاه و همچنین رئیس شورای شهر برگزار شد.

وی گفت: در این مراسم کمیته‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغات، فرهنگی و هنری، پشتیبانی، اجرایی، عمرانی و انتظامات تشکیل شد تا مقدمات برنامه‌ریزی بزرگداشت شهدا را مهیا کنند.

نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین غرب کشور افزود: تبلیغات عمومی و رسانه‎‌ای، مستندسازی بسترسازی فرهنگی و معنوی در محیط دانشگاه و همچنین تأمین محتوای برنامه‌های شب وداع و روز تشییع از جمله وظایف کمیته‌های پیش‌بینی شده به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: آماده‌سازی محیط خاکسپاری شهدا، هماهنگی ایجاد ایستگاه‌های صلواتی، صوت مناسب، دعوت از مردم و مسئولان خانواده شهدا و سازماندهی عوامل انتظامی از دیگر وظایف این کمیته‌ها است.

زمردیان تأکید کرد: دانشگاه آزاد ملایر هفتمین دانشگاه استان و بیست و ششمین نقطه است که مزین به حضور شهدای گمنام می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه شهدا به ویژه شهدای گمنام، برکت جامعه هستند، گفت: ایجاد فضای معنوی و توجه به ارزش‌های دینی و برجسته‌سازی آن در سطح جامعه از جمله برکات تدفین شهدای گمنام در دانشگاه‌ها است.

نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین غرب کشور با بیان اینکه باید همواره در مسیر شهدا گام برداشت، تبیین و تشریح فرهنگ مقدس ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل کنونی را از دیگر برکات تدفین شهدای بزرگوار گمنام در دانشگاه‌ها عنوان کرد.

وی در پایان سخنانش گفت: با آرام گرفتن شهدای گمنام در دانشگاه‌ها، فضا برای بهره‌ معنوی دانشجویان فراهم می‌شود که همین امر زمینه انس و الفت بیشتر بین این قشر و شهدای عزیز را مهیا می‌کند.





نظر شما
* نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
* متن :