ملايرپرس | malayerpress.com



ثبت بیش از 2 هزار ازدواج در ملایر
كد مطلب : 5117

 به گزارش ملایرپرس به نقل از فارس، بهرام ساکی با اشاره به خدمات ثبت احوال ملایر بیان کرد: در راستای انجام خدمات دولت الکترونیک به مردم طی سال‌های اخیر بیشتر خدمات این اداره به صورت الکترونیکی به مردم ارائه می‌شود.

وی با اشاره به ثبت وقایع چهارگانه ولادت، فوت، ازدواج و طلاق توسط ثبت احوال در هشت ماه امسال در ملایر عنوان کرد: 99 درصد وقایع در مهلت قانونی ثبت شده است.

مدیر اداره ثبت احوال ملایر از ثبت 3 هزار و 829 واقعه ولادت در ملایر در هشت ماه امسال خبر داد و گفت: 99.8 درصد از ولادت‌ها در مهلت قانونی به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد: نرخ ولادت‌های شهرستان نسبت به مدت مشابه 6.3 درصد رشد داشته و از کل ولادت‌های ثبت شده 52.2 درصد پسر و 47.8 درصد دختر بوده است.

ساکی یادآور شد: از ولادت‌های ثبت شده 61.6 درصد شهری و 38.4 درصد روستایی بوده و نسبت جنسی به ازای هر 109 پسر متولد شده در شهرستان  100 دختر بوده است.

وی بیشترین فراوانی نام را در هشت ماه امسال در ملایر برای پسران امیرعلی، علی و محمدطه و برای دختران فاطمه، زهرا و نازنین‌زهرا عنوان کرد.

مدیر اداره ثبت احوال ملایر تعداد فوت‌های ثبت شده در هشت ماه سال جاری در ملایر را نیز یک هزار و 337 واقعه برشمرد و گفت: 48.9 درصد فوتی‌ها مربوط به مردان و 51.1 درصد مربوط به زنان بوده است.

وی تصریح کرد: 53.7 درصد از فوتی‎های ثبت شده شهری و 46.3 درصد روستایی بوده و 99.5 درصد از فوتی‌های شهرستان در مهلت قانونی 10 روز به ثبت رسیده است.

ساکی از ثبت 2 هزار و 239 واقعه ازدواج در شهرستان ملایر در هشت ماه امسال خبر داد و گفت: در هر شبانه‌روز 9 ازدواج به ثبت رسیده است.

وی آمار به ثبت رسیده طلاق را نیز 581 واقعه در هشت ماه امسال برشمرد و خاطرنشان کرد: نسبت ازدواج به طلاق 3.8 درصد بوده و در هر شبانه‌روز 2.4 درصد طلاق در شهرستان ملایر به ثبت رسیده است.





نظر شما
* نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
* متن :