ملايرپرس | malayerpress.com



یادداشت نوروزی برادران مصطفی‌جوکار
كد مطلب : 5299

به گزارش ملاير پرس به نقل از ايسنا، مسعود مصطفی‌جوکار نایب قهرمان المپیک 2004 آتن و مربی فعلی تیم ملی و همچنین برادر کوچکتر او میثم مصطفی‌جوکار قهرمان بازی‌های آسایی 2014 اینچئون کره‌جنوبی با انتشار یاداداشت‌هایی جداگانه ،فرارسیدن سال نو را به هموطنان تبریک و برای تک تک مردم بخصوص خانواده بزرگ ورزش کشور آرزوی موفقیت کرده‌اند.

مسعود مصطفی‌جوکار در یادداشت خود آورده است:

"در سال نو سلامتی، سربلندی و سراسر موفقیت را برای مردم خونگرم ایران عزیز آرزو می‌کنم و فرج حضرت ولی عصر (عج) در سال پیش رو را از خداوند منان خواستارم. پیشاپیش فرارسیدن سال جدید را به تک تک مردم کشور بلندآوازه‌‎ام ایران عزیز بخصوص همدانی‌های غیور تبریک گفته و امیدوارم در پناه حضرت زهرا (س) تمامی مردم سالی پر برکت پیش رو داشته باشند."

میثم مصطفی‌جوکار هم در یادداشت خود آورده است:

"دلهایمان را نزدیک و دستهایمان را به همدیگر بدهیم و در سال جدید با یاری یکدیگر منظری زیبا و خاطره‌انگیر در زندگی خلق کنیم. باز نوروزی دیگر و البته باز فاطمیه‌ای دیگر و باز سالی جدید و بهاری دوباره. مردم دوست‌داشتنی کشور عزیزم ایران! امسال نوروزی فاطمی در پیش داریم و در این ایام پربرکت برادر کوچک خود را از دست‌هایی که رو به آسمان بلند می‌کنید و بیشتر از دعاهای خالصانه خود محروم نکنید."

 





نظر شما
* نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
* متن :