ملايرپرس | malayerpress.com



تکمیل مدارس مسکن مهر مطالبه اصلی ملایر از هیات دولت
كد مطلب : 5474

به گزارش ملاير پرس به نقل ازایرنا ،کاوه برخورداری در جمع خبرنگاران افزود: در دولت قبل برای فضاهای آموزشی در مسکن مهر طرحی دیده نشد و با سکونت جمعیت انبوه مردم در مسکن مهر ملایر مشکلاتی به وجود آمده که به طور جد نیازمند ایجاد فضای آموزشی هستیم.
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه 2 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت مدرسه در مسکن مهر ملایر اختصاص یافت، اما این میزان اعتبارات کافی نیست و تا سالتحصیلی جدید قابل بهره برداری نیست.
وی دریافت پاداش بازنشستگان، کمک دولت برای پایین آوردن اختلاف دریافتی با سایر دستگاه ها و رتبه بندی معلمان را از دیگر مطالبات آموزش و پرورش عنوان و بیان کرد: این سفر برای استان و شهرستان منشاء خیر و برکت است.
وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده و طبق سهمیه ای که برای ما در نظر گرفته شده است، تعهد ما اعزام 500 نفر برای استقبال از ریاست جمهوری با هشت دستگاه اتوبوس به همدان است که این تعداد قابل افزایش است.
برخورداری درباره برنامه های آموزش و پرورش افزود: به تبعیت از دولت تدبیر و امید رویکرد عقلایی را در این حوزه در پیش گرفته و افراد با علم و تجربه و متخصص در رشته خود با محور خلاقیت را به کار گرفته ایم.
وی اظهار کرد: برنامه محوری موجب شده دولت تدبیر و امید توفیقات زیادی را کسب کند و در این شرایط نیز سفر ریاست جمهوری به استان همدان در کارنامه دولت منعکس خواهد شد و امیدواریم بتوانیم از دستاوردهای این سفر به خوبی استفاده کنیم.
مدیر آموزش و پرورش ملایر سوق دادن دانش آموزان به سمت رشته های فنی و حرفه ای را از رویکردهای مهم آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: 54 درصد دانش آموزان ملایر در رشته های فنی و حرفه ای تحصیل می کنند.
برخورداری ادامه داد: ما به دنبال مسدود کردن بیسوادی در شهرستان به عنوان یکی از برنامه های دولت هستیم و به طور جد این امر را پیگیری کرده و در حال حاضر با همکاری مدارس جلسات پشتیبانی سوادآموزی نیز تشکیل شده است.
وی ایجاد فضای مستقل و کتابخانه برای کانون بازنشستگان، راه اندازی مرکز نان و تغذیه سالم، ایجاد درآمدزایی برای مراکز فنی و حرفه ای و بهبود مدیریت آموزشی را از دیگر برنامه های آموزش و پرورش برشمرد.
وی گفت: امسال نیز مانند سال گذشته المپیاد ورزشی مدارس با شعار تحصیل، تهذیب و ورزش پیگیری و اجرا می شود و این طرح درون مدرسه ای با اولویت ورزش های بومی در تمامی مدارس ملایر اجرا خواهد شد.
برخورداری گفت: در راستای اجرای طرح پروژه مهر، 25 مدرسه رنگ آمیزی و شعارنویسی شده و سرویسهای بهداشتی مدارس بویژه در روستاها تجهیز و آماده ورود دانش آموزان در سالتحصیلی جدید است.
وی از ثبت نام 95 درصد از دانش آموزان در مدارس شهرستان برای سالتحصیلی جدید خبر داد و افزود: در حال حاضر فضای آموزشی متناسب با تعداد دانش آموزان است و با تعدیل فضا مواجه هستیم و غیر از مدارس میکن مهر چالشی نداریم.





نظر شما
* نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
* متن :