ملايرپرس | malayerpress.com



ایجاد منطقه ویژه اقتصادی ملایر در سفر رئیس جمهور پیگیری می‌شود
كد مطلب : 5475

به گزارش ملاير پرس به نقل از تسنيم ،علی‌نعمت چهاردولی اظهار داشت: ملایر دارای ظرفیتهای بسیار زیادی است اما در عین حال یکی از مشکلات اساسی شهرستان اشتغال جوانان است که این اشتغال جز با رونق اقتصادی، تولیدی و صنعتی حل نمی‌شود.

وی افزود: یکی از کارهایی که در این زمینه پی‌گیر آن هستیم این است که برای منطقه ویژه اقتصادی شهرستان که همه کارهای مربوط به آن انجام شده یک متولی با کمک دولت پیدا کنیم.

چهاردولی با اشاره به پروژه‌های نیمه کاره ملایر به عنوان یکی از مطالبات مردم این شهرستان تصریح کرد: یکسری طرح‌های نیمه‌کاره مانند سدکلان، تصفیه‌خانه، ورزشگاه 5 هزار نفره، کتابخانه مرکزی، برخی سالن‌های ورزشی و غیره در شهرستان وجود دارد که در سفر رئیس جمهور به استان پی‌گیری می‌شود.

وی با تاکید بر مطالبات شهرستان در بخش کشاورزی، تسهیلات صنعتی و غیره اظهار داشت: در مورد واحدهای صنعتی به دنبال این هستیم که این واحدها تعیین تکلیف شوند و تسهیلات و سرمایه در گردش مناسب برای اینکه چرخ صنعت در شهرستان به حرکت درآید پی‌گیری می‌شوند.

چهاردولی با اشاره به محورهای مواصلاتی ملایر نیز افزود: در این زمینه 6 کیلومتر از محور سامن به بروجرد انجام شده و 6 کیلومتر دوم در این سفر پی‌گیر می‌شود، همچنین محور ملایر به نهاوند، ملایر به شوشاب، خردمند و غیره نیز وجود دارد که جاده‌هایی هستند که در گذشته راه روستایی بودند اما امروزه راه اصلی شده‌اند.

وی ساماندهی کنارگذر شهر ملایر و نمایشگاه دائمی مبل و منبت را نیز از دیگر مطالبات مردم ملایر دانست و افزود: در زمینه گردشگری نیز مجوز پایگاه برای ارگ نوشیجان گرفته شده ولی نیاز به فضاسازی در محوطه آن وجود دارد، همچنین به دنبال این هستیم که مجوز پایگاه برای شهر زیرزمینی نیز گرفته و اعتبار ویژه‌ای برای آن گذاشته شود.





نظر شما
* نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
* متن :