ملايرپرس | malayerpress.com



افرادی به مجلس خبرگان بروند که در فتنه امتحان خود را پس داده باشند
كد مطلب : 102

به گزارش ملاير پرس به نقل از تسنيم ،دستيار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: افرادی باید به مجلس خبرگان بروند که در مقابل فتنه ۷۸ و ۸۸ امتحان خود را در روی صحنه و پشت صحنه به خوبی داده باشند.

سرلشکر سیدیحیی رحیم صفوی رئیس ستاد بزرگداشت ارتحال سیدعلی اکبر پرورش در مراسم دومین سالگرد ارتحال وی با اشاره به ابعاد شخصیتی استاد پرورش، اظهار داشت: استاد پرورش 50 سال از زندگی خود را در راه حکومت اسلامی مبارزه کرد. وی از سال 42 و تا سال 92 برای انقلاب اسلامی مبارزه کرد.

وی ادامه داد: 50 سال مبارزه بدون انحراف از صراط مستقیم الهی و اندیشه و تفکر اسلامی کار مشکلی است. ایشان یک شخصیت جامع در فقه و اندیشه به اسلام بوده است. ایشان به هرچه که می‌دانست عمل می‌کرد و عملکردشان نیز بر اساس عقلانیت و انقلابی‌گری بود که در کارنامه 50 سال مبارزات ایشان دیده می‌شود.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا افزود: پرورش یک انسان مطلوب، قرآنی و اهل بیتی بود که زندگی خود را در راه تثبیت نظام جمهوری اسلامی قرار داد.

رحیم صفوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات مجالس خبرگان و شورای اسلامی گفت: جوانان و ملت ما باید با یک فهم و بصیرت سیاسی و یک آگاهی افرادی را که عالم، مومن به انقلاب، کارآمد نسبت به اساس انقلاب اسلامی و ولایت فقیه هستند، انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: افرادی باید به مجلس راه پیدا کنند که برای حل مشکلات کشور و نظارت بر قوای سه‌گانه توانمند باشند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا ادامه داد: در مجلس خبرگان نیز باید افرادی متدین با فهم و درک قانون اساسی و ولایت فقیه راه پیدا کنند. باید افرادی به مجلس خبرگان بروند که در مقابل فتنه 78 و 88 مواضعی مشخص و انقلابی اتخاذ کرده و امتحان خود را در روی صحنه و پشت صحنه به خوبی داده باشند.





نظر شما
* نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
* متن :