ملايرپرس | malayerpress.com



ايجاد رعب ووحشت درآستانه انتخابات،تاكتيك نخ نماي دلقكهاي كاخ سفيد است
كد مطلب : 89

به گزارش ملاير پرس به نقل از پايگاه اينترنتي بسيج، سردار بسيجي محمد رضا نقدي در دومين يادواره شهداي مداح كشور، گرامي داشت ياد و نام شهيد سيد مجتبي علمدار كه در سالن 5 آذر سازمان بسيج مستضعفين و باحضور گسترده مداحان و هيئات مذهبي برگزار شد، مداحان بسيجي را مايه فخر جامعه دانست و گفت: مداح بسيجي آن انسان با بصيرتي است كه امام حسين (ع) و يزيد زمانش را مي شناسد.

وي با اشاره به انتخاب سالروز شهادت ميثم تمار به عنوان روز مداحان بسيجي خاطرنشان كرد: انتخاب چنين روزي بسيار الهام بخش است. پيام اين انتخاب اين است كه اگر زبان از حلقوم ما بكشيد باز هم دست از حمد و ثناي "ولي" بر نمي داريم. ما امام زمان خود را مي شناسيم و نه تنها در عدالت بلكه در فريادگري عشق او جان مي بازيم.

سردار نقدي تاكيد كرد: انقلاب اسلامي در عاشورا متولد شد، رشد كرد و ريشه اش با خون شهداي كربلا آبياري شد كه امروز پس از 32 سال شاهد به ثمر نشستن اين درخت تناور هستيم.

وي با بيان اين مطلب كه همه موفقيت هاي مان را مديون اهل بيت (ع) هستيم، اظهار داشت:مقاومت مردم با دست خالي در برابر ارتش رژيم منحوس پهلوي و جانفشاني هاي ملت در دفاع مقدس الهام گرفته از مكتب عاشوراست.

وي افزود: امروز نوحه ها، روضه ها و شعارهاي عاشورايي ملت ايران به زبان هاي عربي و انگليسي در سراسر جهان طنين انداز شده است.

وي با تاكيد بر اين مطلب كه امروز اسلام به بركت خون سيدالشهدا (ع) جهاني شده است، ابراز داشت: بالاترين اجتماعات بشري در جهان، هر ساله در مراسم اربعين سيدالشهدا (ع) اتفاق مي افتد كه اگر ظلم اشغالگران جنايتكار نباشد؛ بيش از 100 ميليون زائر در كربلا حاضر مي شوند.

سردار نقدي ادامه داد: عده اي شعار هاي مرگ بر آمريكاي مردم كشورمان در اوايل انقلاب را مسخره مي كردند و مي گفتند كه آمريكا ابر قدرت است و با شعار در خيابان هاي ايران، نمي ميرد؛ اما امروز آمريكا ذليل تر از هميشه به سوي فروپاشي نهايي گام بر مي دارد و اين شعار حتي در خيابان هاي آمريكا هم تكرار مي شود.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين رسالت مداحان اهل بيت (ع) را فراتر از مرزهاي جمهوري اسلامي عنوان كرد و گفت: بايد از محدوده جغرافياي ايران خارج شد. مخاطب امروز مداحان ما ملت هاي مظلوم مسلمان هستند كه بايد درد هاي آنان را بيان كرد.

وي در همين زمينه گفت: بايد مصيبت مردم بحرين و حجاز را كه زير چكمه هاي آل خليفه و آل سعود جان مي دهند بيان كنيم.

سردار نقدي با تاكيد بر لزوم توجه مداحان به فريضه امر به معروف و نهي از منكر، اظهار داشت: اساس قيام سيدالشهدا (ع) امر به معروف و نهي از منكر است. شيوه حضرت براي امر به معروف و نهي از منكر حتي در ميدان كربلا، استفاده از قول لين و لحن مشفقانه است و بايد با انحرافات و اشتباهات افراد در وهله اول با مهرباني و عطوفت برخورد كرد.

وي در پايان با تاكيد بر لزوم استفاده و بهره مندي مناسب از ايام محرم و حضور مردم در هيئات مذهبي گفت: محرم و هيئات مذهبي، پديده اي بي نظير و استثنايي در سراسر جهان است. بر پايي صد ها هزار مجلس روضه بهترين فرصت براي مداحان است تا مكتب اهل بيت را گسترش دهند.





نظر شما
* نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
* متن :