ملايرپرس | malayerpress.com



پوشش خبری بازی رقص در شبکه آموزش
كد مطلب : 92

پنجشنبه 29 دی ماه برنامه صفر و یک که از شبکه آموزش پخش می شود. در یک اقدام عجیب در بخش اخبار بازی های رایانه ای به پوشش خبری بازی رقص پرداخت.

 کارشناس این برنامه با بیان این که سری بازی ... بیست و پنج میلیون نسخه به فروش رفته در حالی که در سال گذشته از این سری بازی 10 میلیون نسخه به فروش رفته یعنی در یک سال گذشته شرکت یوبی سافت 15 میلیون نسخه از این بازی به فروش رسانده ...

آیا هر خبر حوزه بازی رایانه ای باید از رسانه ملی بیان شود، امری که به صورت غیر مستقیم به تبلیغ این بازی ها می انجامد. یعنی واقعا ضرورت دارد بازی که در حقیقت ویژه آموزش رقاصی است تبلیغ شود، یعنی اگر بازی رایانه ای در لیست ده بازی برتر قرار گرفت این مجوز را می دهد که کارشناس بازی بدون توجه به محتوا اقدام به پوشش خبری بپردازد. البته در ادامه بحث به  یک بازی دیگر که حاوی صحنه های غیر مجاز اخلاقی است اشاره شد.

البته این اولین اقدام این برنامه نبود، در سال گذشته نیز اتفاقی مشابه افتاد که سایت رجا نیوز در مقاله با عنوان "تبلیغ ویژه در شبکه آموزش سیما برای بازیهای رایانهای غیر مجاز‎" پرداخت.

امیدوارم رسانه ها این بار نیز با حساسیت ویژه با این موضوع برخورد کنند چرا که در صورت بی توجهی این موضوع خدای نکرده به روال عادی در برنامه های صدا و سیما تبدیل خواهد شد.

برای مشاهده این بخش برنامه می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.





نظر شما
* نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
* متن :